سردار نقدی : عباس وار از ولایت دفاع خواهیم کرد

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

تا اسراییل را نابود نکنیم دست از مبارزه نخواهیم کشید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجدید میثاق بسیجیان که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج خطاب به مزار امام راحل گفت: بسیج شجره طیبه است که شما با دست خود آن را در نظام جمهوری اسلامی بنیان نهادید، بسیج عظمت و کرامت خودش را مدیون شما است. ای ولی خدا! اگر مقام معظم رهبری فرمودند "این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست"، بسیج نیز اینگونه است.

نقدی در ادامه افزود: جسم و جان بسیجیان به ضریح حرمت گره خورده است و بسیجیان همواره ادامه دهنده راه امامشان هستند، همانطور که شما فرمودید پشتیبان ولایت فقیه باشید امروز نیز در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج 1750 فرمانده گردان بسیج از سراسر کشور آمده‌اند تا به شما بگویند ما بر عهدی که با تو بسته‌ایم، هستیم. و تا مبارزه هست و تا بانگ لااله الاالله در بلندگوهای جهان طنین‌انداز نشوند ما هستیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین اظهار داشت: ما نام گردان‌های بسیج را پس از تبرک به نام امام علی(ع) به نام بیت‌المقدس نام گذاری کردیم تا آرمان‌هایمان جلوی چشم‌مان باشد و تا وقتی اسرائیل را نابود نکنیم و با ولی امر خودمان در مسجد الاقصی نماز نگذاریم دست از مبارزه و آرمان‌های شما نخواهیم کشید. کفر و ظلم همیشگی مبارزه می‌طلبد و ما اهل سازش نیستیم، ای امام! امروز نیز شاهدی فرزندان شما همان شعارهای انقلاب را با همان اخلاص تکرار می کنند.
 
سردار نقدی در ادامه افزود: آن ترسوهایی که ملت ما را تهدید می کنند بدانند ملت ما مرد شهامت، شجاعت و شهادت هستند و دشمنان خیلی حقیرتر از آن هستند که ملت ما را تهدید کنند. ملت ما برای صدور اجازه دفاع  مسلحانه از سرزمین‌های اسلامی دنیا لحظه‌شماری می‌کنند. اگر اکنون از همین فرماندهان گردان بخواهیم برای جنگ با اسرائیل ثبت نام کنند صفی طولانی و پرشور تشکیل می‌شود. امروز شرایط دست و پای ما را بسته است وگرنه به دشمن نشان می‌دادیم که چگونه بر سر عهد خود هستیم.
 
وی همچنین خطاب به دشمنان گفت: مسلمان غزه و حزب‌الله لبنان دست‌های ملت ما را به شما داده‌اند و تحریم‌هایی که برای نفت و دلار و دیگر ملزومات مردم کشور ما اعمال شده چیزی نیست؛ اگر آب را هم بر ما ببندند عباس‌وار از ولایت و آرمان‌هایمان دفاع خواهیم کرد. ای امام بزرگوار! ایستاده‌ایم و شاهد بودیم که آنچه وعده داده بودی محقق شد و ان‌شاءالله این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.


گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه